rzlpk bende de oğlumda Ömer ismini 3 kez rüyamda gördüm oğlum oluyor adını Ömer koyuyoruz falan, oğlumun doğduğu günde pembe beşik içinde tonton bi kız bebek gördüm pembe pembe giydirmiştim:) dedim herhalde kızım olacak sonrada, Şuan hamileyim yeni rüyamda eşime kkzımız doğacak falan diyordum hamileliğimi öğrenmeden 2 hafta evvel bakalım bu da çıkacak mı😁