mrveaksu Kızlar bu kremi kullanan var mı ? Bebek yağı kullanıyorum o iyi geliyor ama yetersiz kalır diye bundan alayım diyorum memnun olan var mı ?
Eebruylmz mrveaksu kullandım canım işe yarıyor. Doğum öncesi başladığında dahada iyi oluyor 😊 Tabi ben göğüs ucu için kullandım ... karın vs içinse ne alırsanız alın tam koruma sağlamaz...
Merveeeduman Ben de bebe yağı kullanıyorum şu an 24 hafta göbeğimde bir şey yok ama göğüslerim morarmaya başladı bende madesacol alıp başladım
Deletedmom422 Arkadaşlar madecassol hergün sürülecek bir çatlak kremi değil iyileştirici etkisi olan bir merhem. Kontrolsüz uzun süreli kullanımını hiçbir doktor önermez. Cildi inceltir.