Sema1643 Merdiven koyup silsem yükseğe ardılmak için sıkıntı olur mu bebeğe hanımlar perdeyi asarken özellikle ?
Sezensezen1 Sema1643 bence birinden yardım isteyin eşinize deseniz asmazmı Allah korusun kayar düşersiniz felan riske atmayın ben sandalye üstüne çıkıp dolap bile silmiyorum
visnelicheescake Sema1643 perde asmayı Bu haftalarda pek tavsiye etmiyorum ne kadar merdivenle asacak olsanız bile Bence riske atmayın derim eşinizden ya da birisinden yardım isteyin cam silme kendini çok yormadan olabilir diye düşünüyorum.
Edum Sema1643 yapmayın anlık bi denge kaybı baş dönmesine bakar sonra çok pişman olursunuz.. varsın pis kalsın siz ve bebeğiniz iyi olun..
Sema1643 Sezensezen1 sıkıntı zaten kimse yok söyleyeceğim :) kendim yapmam lazım berbat durumda ev eş dost da yok zaten eşten destek beklemek yerine kendim yapmaya çalışırım sıkıntı olur mu bilmiyorum tabi