ikiprensesannesi___ Burda birini engelliyince ne o benim ne ben O’nun postlarınıve yorumlarını görürüm dimi kızlar bilmediğim için soruyorum
[silindi] ikiprensesannesi___ hayır yavrum o görüyor hatta yorum yazabiliyor. Sen de gri üstü çizgili şekilde görüyorsun