Minamom_ Kızlar dün gece değerlendirdim bugün pikten önce mi yarına falan koyulaşacak sanki bugünde değerlendireyim mi yoksa yarından sonra 3 gün üst üste mi
emine717_ Minamom_ canım daha pik olmamış bugünü değerlendirmeye gerek yok bence ama eşinde sperm problemi yoksa bugunude değerlendir ama eğer varsa piki bekle çünkü her gün ilişki ve kalitesiz sperm yerine gün aşırı ilişki kaliteli sperm olur sperm 5 gün canlı kalabiliyormus vücutta
Busraaaakkk Minamom_ Henüz test pike yaklaşmamış bence, çizgi diğerine göre belirgin olması gerek ki pike yaklaşmış olsun ve o gün ilişki önemli, iki çizgi aynı koyulukta olduğunda da pik oluyor bir de o günü değerlendireceksiniz.
superstar_00 Minamom_ Bir gebenin günlüğündeki Ebru hanım bana demişti ki testin pik olduğu zaman 3 gün art arda dene.
Minamom_ Kızlar ne diyorsunuz kimse yok mu dün gece ilişkiden sonra bugünde gerek var mı Testler böyle oldu
Minamom_ @xyzxyz @Cimcime30 @GozdeKB kızlar ilişki olarak nasıl değerlendireyim fikir verebilirmiisniz
xyzxyz Minamom_ kusura bakma yeni gördüm mesajını. Adet başlangıç tarihi ve kaç günde bir adet görüyorsunuz?
Minamom_ xyzxyz hiç önemli değil 🙏🏻♥️ 11 eylülde oldum en son beklenen tarihim 9 ekim 25 günde bir oluyorum düzenlidir şaşmaz 16/18/21 olarak değerlendirdim bugünde koyuluk görünce bilemedim ama grip oldum yarın sabahtan değerlendirsem
Minamom_ emine717_ eşimde problem yok ama çok kötü grip oldum yarın sabahtan değerlendireyim diyorum yarın ki teste göre de 3 gün üst üste denemek lazım galiba
xyzxyz Minamom_ normal de 20 si ile 23′ü arasında olması gerekiyor yumurtlaman. Günde bir tane mi test yapıyorsun? Ayrıca nasıl 9 ekim de adet bekleniliyor anlamadım. 11 eylül adetin 1. Günü ise 5 ekim 25. Gün oluyor. Belki adet 6 ekim de başlayabilir. Ben mi yanlış hesapladım acaba. Yoksa adet tarihin değişmiş mi bilemedim
emine717_ Minamom_ evet test pozitife döndüğünde 3 gün üst üste değerlendirmek şansı daha da artırıyormus inşallah olur 🙂🌸
Minamom_ xyzxyz geçen ay ilk kez 4 gün önceden oldu normalde günü gününe olur mevsim değişikliği diye düşünüyorum normal aralıkta hep 25 de bir görünüyor siz diyince baktımda ama geçen ay 21 gün sonra regli olmuşum
Minamom_ Şimdi baktım canım ben hep 21/22 gün de regli olmuşum kürtajdan öncede haziranda hep o aralıklarla olmuş test / tame yapıyorum uygulama da döngüm 28 olarak kalmış galiba ondan ben erken oldum sandım dediğin gibi düzeltince 6 ekimde regli görünüyorum xyzxyz
Minamom_ xyzxyz sabah ve akşam yapıyorum akşam şimdi bi daha yapayım hatta iki farklı marka aldım birini sabah birini akşam olarak
xyzxyz Minamom_ onu da yap nasıl çıkacak. Kaç dakika bekliyorsun genelde resim çekmeden önce ve kaç saat sıvı almıyorsunuz?
Minamom_ xyzxyz sıvı almıyorum 2 saat kadar dikkat ediyorum 5/10 dk içinde ki sonucu çekiyorum şuan sıvı almıştım şimdi kesip bi iki saatte yapıcam