Buseeeee66 Kızlar herkes bana bol su iç bebeğin suyu az olur diyo içe içe tiksindim artık içemiyorum . Siz günde ne kadar içiyorsunuz napıyosunuz böyle bişey var mı
Esosiko Buseeeee66 Bazen bende 2 litre bile içene kadar kan ter içinde kalıyorum 🥹 ilaçlarım olunca biraz daha fazla içiyorum o sayede sadece
Busranur_mnts Buseeeee66 aşırı içemiyorum 2 litre içmeye çalışıyorum bazen 2 2.5 litre bazen 1.5 litre değişiyor ultrasonda bir sıkıntı yoksa endişelenme
Turuncukelebek Buseeeee66 ben 3 litre içiyorum ama ben su hastasıyım ondan siz günde 1buuck litre 2 içerseniz süper az su içmek zararlı böbrek vs die ama zorlamayinda kendinizi elinizden geldiği kadar mideniz bulunmadan icin
S-nur1 Bol su tabiki iyi olur ama tiksinecek kadar da kendini zorlama bende genelde ⅔ litre içiyorum günlük ama her zaman sabit değil bu ilk aylarda felan da hiç o kadar tüketmedim suan 33.haftadayız bir problem görmedim 🌼
Buseeeee66 S-nur1 ilk 3 ay zaten çok önemli değil diyolar sadece folik asit önemliymiş 3 aydan sonra bebek kilo almaya başlıyomş