Emine41_Asaf Kızlar tetenoz asısında yan etkisiz oldumu azönce vuruldum hemşire ateş olur dedi korktum bende
Nurozi Emine41_Asaf ben 2 gün falan kolumu kaldıramadım kızardı aşının çevresi hafif de şişlik sertlik ve sadece kızaran bölgede sıcaklık vardı sonra kaşınmaya başladı 3. Günde. Sonra geçti
hulya10 Emine41_Asaf ilkinde çok az kol ağrısı oldu 2. Dozda hemşire bu daha çok ağrı yapar buz koyarsın dedi ama hiç ağrı olmadı
Emine41_Asaf Bende doktorum tek doz yeterli dedi yeni vuruldum 29 .haftadayim suanlık bir yan etki olmadı hafif halsizlik dışında ins bôyle devam eder
Seloloo Emine41_Asaf hamile kalmadan 1 ay önce aynı anda bir koluma tetanoz bir koluma kuduz vurulmak zorunda kaldım. Ne ağrı ne sızı ne ateş hiçbir şey olmadı