Mucizem_63 benim 12.haftamda öyle ağrım olmuştu düşük yapicakmis gibi bir hafta hastaneye gidip durdum meğer idrar yolu enfeksiyonum varmış ilerlemiş sonra ilaç filan verdiler toz karışımı bide bir hafta hergun serum yemeye gittim öyle geçti tahlil yaptırin isterseniz