Hanımlar selam 37+2yim bugün devlet hastanesine gittim kan idrar vermek için (özeldeki doktorum istemişti) hem muayene oldum nstye bağlandım ve sancım çıkmış sonra alttan muayene yaptılar 2 cm açıklığım varmış yatış vermemiz lazım dediler doğumu başka bir hastanede yapacağımı söyleyip çıktık kendi doktorumla konuştum hazırlıklı bir şekilde gel yatış veririz muhtemelen dedi. İki ayağım bir pabuça girdi resmen asla beklemiyordum şu an🥲 şimdi bir duşa gireceğim hazırlanıp çıkacağız hastanem 1 saat uzaklıkta ama ben şu an bir sancı vs hissetmediğim için oyalanıyorum, tavsiyeleriniz varsa alırım😍 Bir de dip not: Normal doğum düşünüyordum ama bebeğim iri gidiyormuş ve doktorum normal doğum yanlısı olmasına rağmen zor olur sezeryane karar veririz muhtemelen diyordu. 2 cm açıklıkla sezeryane mi alır beni yoksa normal doğum için bekletir mi🥲🤦🏻♀️