Bumah Selam hanımlar otururken yatarken değilde ayaktayken ölüyorum belimin ağrısından bu doğumun yaklaştıgını mı işaret eder
NoName_ Bumah bende böyle belirti olmadı doğumdan bir gün önce çıkıp perde yıkadım astım yinede sancılarım bi anda geldi öncesinde bir şey hissetmedim 🥹
Deleted33000 Bumah ben doğuma bir aydan fazla vardı başladı yalancı sancılar kaç defa hastanede yattım en son 39+6 da doğurdum 😅😅😅
Bumah Deleted33000 haha sen bensin bana da serum falan verdiler çok ağrım vardı ama şimdi sadece bel ağrım var çok şiddetli oda ayakta zor duruyorum