Arzun Kızlar 2 şer Gün arayla beta değerlerim 7 28 38 ve bugün 3. Gün 54 çıkmış beta yavaş artıyor kimyasal gebelik mi. Daha önce kimyasal yaşadım ama bu şekilde artmamış hep düşmüştü bu şekilde yaşayan oldu mu yatdımcı olur musunuz
mutlumoomm Arzun belki de geç döllenmedir bekleyin biraz daha kimyasalda her zaman hemen düşmüyor diye biliyorum azar azar artması da kimyasal gebelik belirtisi ama geç döllenme de olabilir
Arzun mutlumoomm teşekkür ederim cevabınız için daha önce böyle kimyasal gebelik yaşamamıştım kafama takıldı
Zliha01 Arzun kuzu 2 katı olmasına gerek yok yüzde 60 artış yeterli şuan sağlıklı gibi duruyor stres yapma sakın
Arzun Zliha01 yüzde 60 ın altında arttı hep 35 40 arası artıyor. Stres yapıyorum maalesef endişe hiç bitmiyor