Kızlar 2 düşüğüm vardı 8 eylülde eşimle birlikte test yaptırdık tıbbi genetik bölümüne. Eşime mesaj geldi bugün sonuçlarınız çıkmıştır randevu alın diye. Ama bana daha mesaj gelmedi bana da gelmesi gerekiyor mu beklemem lazım mı benimki de çıkmış mıdır ?