nerm629_ Kızlar son adetim 15 ağustos 28 agustos sadece bi gün değerlendirdim 10 Eylül kan verdim 19 .84 15 Eylül 217.0 18 Eylül 1050 çıktı 22 Eylül kesemi gördüm ilk defa Son adet tarihime göre 5+4 haftalik gözüküyor ultrason da 5+0 gözükmüş Sizce nasıl
bingaling562 nerm629_ benim de sat 14 Ağustos hemen hemen aynı sayılırız. Ben de dün keseyi gördüm. 5+4 üm ama ultrasonda 6 hafta çıktı benim seninkinden biraz büyük o yüzden. Benimkine normal dedi. 5 haftaya göre seninki de normal bence gayet :)
mavipinokyo81 nerm629_ benimde sat 15 Ağustos. Bugün 5+5 im doktora gittik keseyi gördük haftaya kalp atışı için çağırdı
nerm629_ bingaling562 canim senin iliski erken olduysa belki ondan kesen ilerde gözüküyor mesela adet bitimi sonrasi ilişkimi oldu hatirliyomusun benim adet başlangıcından itibaren 14 .gün iliski oldu yumurtlama günü sadece bi kere hemen tuttu
mrvnrkrml bingaling562 aynıyız sizinle bende daha kontrole gitmedim 17 sinde beta verdim453 tü 19 unda 863 doktor az buldu birdaha direk kontrole çağırdı sizin beta nasıldı kese gözüktüğünde
bingaling562 nerm629_ benim döngüm 24 gün olduğu için yumurtlama zamanım daha erken oluyor. Adetimden 10 gün sonra ilişki oldu yumurtlama günü 24 Ağustos görünüyordu bir de ertesi gün denedik. İkisinden birinde oldu muhtemelen benim de
nerm629_ bingaling562 benim 28 gün sürüyor Döngüm zaman geçsede birazdhaa büyüse insan stres oluyo ya
bingaling562 nerm629_ benim betam dün bakıldı 10.000 üstü çıktı. Ama ilk zamanlar iki günde bir kan verdiğimde çok düşük başlamıştı. 23-106-308 şeklinde gitmişti bir daha kan vermemiştim. Ama sizin de düşük değil bence. İki günde %60 ın üzerinde çıkması yeterli ve sizinki de geçmiş bu değeri stres yapmayın
nerm629_ bingaling562 benim ilk öğrendim 10 Eylül 19.84 15 Eylül 217.0 18eylül 1050 Dahada vermedim kan
mrvnrkrml bingaling562 teşekkür ederim şubatta bir kimyasalın var o yüzden tedirgin oldum ama o 153 te düşmüştü umarım güzel olur
Busranur_mnts nerm629_ normal canım sağlıkla büyüsün ben 5+2de kese görmemiştim 18 eylülde 1050 22 eylülde 4 gün geçmiş 4 5 bin arası bi değer olması lazım o değere göre normal <3
nerm629_ mavipinokyo81 benide pazartesi çağırdı ama ben gitmicem canim 8 ekimde randevu aldım bakalım hem 7 haftalik oluyo hem bebisi hem kalp atışını duyarım inşallah en son Pazartesi gittim Gene pazartesi çağırdı biraz bekliyim diyorum