Arkadaşlar merhaba dört beş aydır yumurtlama testi yapıyorum ama çok koyulasmadan siliniyor ve gebelik olmuyor malesef.
Hormon tahlilide yaptırdım
Fsh 7.27
Estradiol 59.49
Lh da 3.27 çıktı
Ama amh 0.91 çıktı
Yaşım 34
Bu amh çok mu düşük doktor beni çok korkuttu.
Bide yumurtlamam için ne içmek lazım takviye de alacagm çünkü