Bende ilk doğumumu jimerde yapmıştım ama jimer şuanda çok pahalı. Doktorum da muayenehane açmış kendine o yüzden başka birine gidiyorum o da muayenehane ama fiyatları biraz daha uygun. 2200 tl muayene ücreti . Medicabil ve pembe maviyle anlaşmalı. Medicabilde doğum 45 bin pembe mavide 65 bin dedi. Doktorum Zuhal Öder Saylık. Arkadaşım 2 doğumunu da onda yaptı medicabil Hastanesinde ve çok memnun kaldı bende orda yapacağım. Hamileliğimin başından beri ona gidiyorum 33 haftalığım ve şuana kadar herhangi bir problem yaşamadım. Doktorum da hep abla gibi yaklaştı bana🥰