Kızlar her sağlık ocağında var mı? Geçen gün biraz çamaşır suyuna maruz kaldım dün de kasık ağrım oldu sağlık ocağına gitsem desem bakar mı kalp atışına ? Ve 17 haftalığız henüz duyulur mu ? Bir de takipli olduğum sağlık ocağına mı gitmem gerekiyor yoksa mesela annemlerin mahallesinde güzel sağlık ocağı var bugün de annemdeyim gitsem rica etsem bakarlar mı ?