aselimmmmmmmm Benim tsh değerim e nabiza göre normal değerde ama doktorum troid ilacı yazdı anladım yaşayan var mı
Zge12 aselimmmmmmmm hamilelikte troid değerinin 2,5 altında olmasını istiyorlar hayatım değerin kaç belki ondan yazmıştır
Cotanakk aselimmmmmmmm 2 nin altında olması istenir hamilelikte daha da artıyor zaten ilaç kullanmalısınız
Zge12 aselimmmmmmmm yok kuzum korkulacak bir şey değil daha yüksek değerde olan arkadaşlarımız var bizimki sınırlar içinde ama 2,5 un altında olması gerekiyor