Kızlar bugün hastanede rutin kan tahlilim vardı. Hastaneden tam çıkıyorken doğumhaneden biri çıktı sedyedeydi saçında bone üstünde yeşil önlük kucağında da bebeği… 🥹🥹 Vajinal doğurmuş yüksek ihtimalle çünkü anne baya rahat ve sağlıklı gözüküyordu. Sedyenin etrafında baba, aileleri… Nasıl mutlu gözüküyorlardı herkesin gözünün içi parlıyordu 🥹🥹 Çok duygulandım hastane bahçesinde ağladım inanır mısınız gören bir şey oldu zannederdi. Ben bugün tam 29 haftalık oldum inanın ilk günden bugüne halen daha inanamıyorum yani Allahım nasip ederse içimde bir bebek olduğuna inanamıyorum bilmiyorum kucağıma alınca mı anne olduğumu anlayacağım acaba…