Zeyd deyince aklıma tek gelen şey Arap. Atlas ismini sevmem. Yunan mitolojisindeki bir Tanrı hikayesi yine. İki isim sevmem. Çünkü sadece biri söyleniyor. Öteki niye koyuluyor o ayrı. Söylense basım gözüm üstüne. Ama bizim toplum bundan aciz. Sadece ve sadece Ensar. Bu benim fikirlerim tabii.