Benim reglim düzenim bugüne kadar hiç şaşmadı hep aynı tarihte oldum. Ama bu ay 2 gün gecikti ve bende aşırı mide bulantısı kasık ağrısı var ve doktor kontrolüne gittiğimizde yumurtam 18 mm olmuştu cumartesi pazartesi değerlendir dedi değerlendirdim sizce gebelik var mıdır test yapmak istemiyorum üzülürüm diye çünkü 1 düşük yaptım mayısta oda teste çıkmadı