visnelicheescake Kızlar şuan etiketliyemiyorum hatırlayamadığım için ama birisi bana burada ikili tarama testinde verilen kan testinde cinsiyet belli oluyor demişti kimdi bilmiyorum ama bunu bilenler var mı?
myangelson visnelicheescake sanırım belli bir değerin altında olunca şu oluyor vs diyorlar onu diyorsun ama o da hurafeler gibi tutmuyor 😄😄 atıyorum 100 altında çıkarsa erkek üstünde çıkarsa kız gibisinden öyle birşeyler okumuştum burada ama bende ikisinde de tutmamisti 😄
elif457_ ikili testte belli olmuyor cinsiyet fetal DNA testi cinsiyet sonucu veriyor ben yeni aldım ikili test sonucu cinsiyetle ilgili birsey yazmıyor usgden görüldü cinsiyetimiz
visnelicheescake elif457_ cinsiyetle ilgili bir şey yazmayacak zaten kan sonucu ile ilgili bir şey oluyor orada 😁
visnelicheescake Papatyaaam1 canım benim söylediğim cinsiyet bildiğiniz hani direk cinsiyeti belli olsun da değil kan sonucu şunun üstünde olursa bu bunun üstünde olursa bu diyorlar onu demek istedim
visnelicheescake myangelson aynen aynen ben bunu diyorum herkes fetal DNA anlamış ama fetal DNA’nın ne olduğunu cogumuzz biliyoruz
beyzaarc visnelicheescake yanlış hatırlamıyorsam değer aralıkları yazıyor ikili taramada ortalama bi değer veriyor ordan cinsiyet tahmini yapılmaz diye düşünüyorum fetal DNA da kapsamlı gen analizi yapılıyor o yüzden cinsiyet görünüyor zaten
Papatyaaam1 visnelicheescake ıkılı de öyle bır şey olmuyor dıye Bılıyorum orda sadece doktor sizden aldığı kanın sonucunu sıstemde bebegın herhangi bır sorunu varmı oda ense kalınlığı vs bakıyor dıye Bılıyorum
myangelson visnelicheescake denk gelmediler muhtemelen öyle postlara o yüzden kan tahlili ve cinsiyet aynı anda geçince fetal DNA düşünüldü 😄
visnelicheescake myangelson yok Hayır canım tabii ki de fetal DNA ne demek olduğunu az çok biliyorum Ben de burada çünkü ikili tarama testi ile ilgili bir şey sorduğumda hanımefendinin birisi bana bunu demişti yoksa ben de bilmiyordum pek
visnelicheescake Papatyaaam1 hayır canım burada bir çok postta konuşulan bir konu tabii tahmin sadece ama var yani denk gelmemiş olabilirsiniz