Cicilininkini Hanımlar kızdan erkege döneni çok duydum ama varmı yakınınızda veya sizde %95erkek diyip sonra kıza dönen
m2010 Cicilininkini bende ayrıntlı ultrasonu bekliyorum banada erkek dendi belki kordondur diyip duruyorum 🤣
Zge12 Cicilininkini ilk hamileliğimde 12 haftamda %80 erkek demişti bana bi çıkıntı göstermişti 16. Haftamda kız olduğunu öğrenmiştik
Havin49_ Cicilininkini benim birinci bebeğime yüzde yüz erkek dendi hamileyim geçen gittim yine yüzde yüz erkek dedi doktor
Cicilininkini Gokturkmom_ valal met gördüm dedi hatta parti yapcam diye kafıdada yazdı ama 3kızım var ondan sonra bunda erkek denilince hala soklardaym degilirmi acaba diye diye düşünüyorum
Cicilininkini m2010 bende aynı sekilde düşünüyorum 3kızım oldugu içindir heralde kendimi bidaha kız diye o kadar inandırmıstımki sok oldum tabi öncelik saglık ♥️
m2010 Gokturkmom_ ultrason yok verdiği resimde bile belli belirsiz kafası net sadece önce oturur pozisyonda dedi sonra baktı biraz gördüm dedi 15 haftadayız 😅
ozgeoner m2010 canım seni anlıyorum benimde bir oğlum var Allah gönlümdekini kucağıma versin diye hergün dua ediyorum ama şunu görüyorum 1.oğlan olan çoğu 2.oğlan oluyor ben 6 haftalık gebeyim ama kendimi erkeğe hazırlıyorum suan öyle hissediyorum
Zeynepefem Cicilininkini değişmesini mi istiyorsunuz ne güzel bu da erkek olsun işte 2 duyguyu da tatmış olacaksınız
Cicilininkini Zge12 hmm anladm ben 16.4de gitmiştim %95 erkek dedi bacak arasıda acıktı aslında ama hala emin olamıyorum ben 3kızın üstüne olunca ondan olsa gerek rabbim hayırlısını saglıklısını versin insallah dogrudur ama
Zge12 Cicilininkini inşallah hayatım Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 16’dan sonra değişmez gibime geliyor ama bacak arasını net gördüyse
Havin49_ Cicilininkini olabilir heyecandan dır diğer meyveden de tattığın için benim ilk erkek ikiz hamileiym onlar da erkek
Cicilininkini Zge12 gördü hatta profilimde var net görünüyomus saglıkla da alıp kucagıma görsem daha da o zaman heyecanını yasıycam galiba 😀😀
Cicilininkini Havin49_ allahm sana bagıslasın insallah evlatlarımızı karnımızdada dünyamıza göz actıklarındada korusun 🙏🏻 ♥️
Cicilininkini mutlumoomm evet vardı gösterdide doktor aslında ama işte 3kızın üstüne olunca ondan dolayı olsa gerek