Beyzacamer biz gördük fasulyemizi 🙏🙏 kanamama eski bir kan dedi kahve olduğu için alttan muayene oldum akıntı gibi dedi..her hamilelikte ilk üç ay sıkıntılıdır dedi..progestanın düşük için bir yararı yok zararı da yok dedi düşecek bebek sağlıksızsa zaten düşer dedi..tam 7.hafta kalbini de duydum fasulyemide gördüm hatta inanamadım bir hafta da nasıl oluştu bebek diye boş dediler çünkü..büyük ihtimal senin de eski kanama ve sende göreceksin bebişini 🙏🙏