defnekusum 40 gün önce sezeryan oldum içimde parça kalmış cuma da kürtaj oldum kürtaj olduğumdan beri karnımdan kasığıma hafif hafif ağrı kasılma giriyor bir de kabız olmuşum dün gece tuvalette zorladım kanamam arttı normal mi acaba
defnekusum elzelz devlet hastanesi olduğu için numara yok ve ben de ilçedeyim bebeğim var bırakıp gidemiyorum