Günaydın kızlar kızım 2 buçuk yaşında ve asla aldığımız ahşap beşikte uyumuyor artık bizde eşimle park yatak almayı düşünüyoruz da sizce geç mi kaldık artık bu saatten sonra onda da uyumaz gibime geliyor. Havalar da soğudu malum , sabahlara kadar üstü açık bir şekilde yerde uyuyor hastalanacak diye korkuyorum. Sizin çocuklarınız kaç yaşına kadar park yatakta uyudu?