Kızlar 19 haftalık hamileyim dün haksızlığa uğradım, kocam üzerime yürüdü hakaret ve aşağılayıcı ağır sözler söyleyince beynimden vurulmuşa döndüm 1 saat ağladım hıçkırıklara boğuldum kızımın yanında üstelik ve dünden beridir ne yaptıysam bebeğin hareketlerini hisssedemedim çok korkuyorum tatlı, çikolata yedim soluma yattım ama değişen bir şey yok ne yapmalıyım sizce aynı şeyleri yaşayan var mı hiç bu kadar kötü ağladığımı hatırlamıyorum vicdan azabı çekiyorum ama elimde değildi