Eda0509 canım ben gurbette oldugum icin pek bişey alamadım burası öyle cıvıl biyer değil malesef . Ama annem saolsun almış herşeyi bende bi iki takım aldm sadece ama evet zaten hediyeler filan geliyo bide cabuk büyüyomuş bebişler 40 cıkana kadar zaten bikaç takım yeter sonrası daha cok lazım bencede