azra19 Melekk_38 benim de gecen inoovitayla gölgelik vardı ama emın olamadım dun yaptım negatıf bat 24 3 gun var regl yarın yada regl gunu tekrar yapcam prodoctor ıle
Cimcime30 Melekk_38 en azından yorum ıcın teşekkür edebılırsın bızler olumsuz yazana bıle cevap verıyoruz