berensumeyye23 Doğum korkusu başladı bende kızlar çok erken ama rüya falan görüyorum ya 20+4 üz şuan ama bu korkumu bi kenara atamıyorum bide doğum şeklinizi ve tahmini doğum zamanınızı kaçıncı haftada öğrenmiştiniz doktorunuzdan ?
Gokturkmom_ berensumeyye23 tahmini doğumu bana ilk günden itibaren hep söyledi doktorum son adet tarihime göre ,doğum şeklini de ben istediğim şekilde söyledim kararlaştırmadan önce emin misin diye sordu evet diyince sezaryen olarak kararlaştırdık 35.haftada
Gokturkmom_ berensumeyye23 Bu arada hiç bişey korktuğunuz gibi olmuyor ☺️ içinizi ferah tutun sadece bebeğe kavuşmaya odaklanın kendime çok kızıyorum daha önce stres yaptığım için ağladığım için
rabiaerdemm berensumeyye23 doğum tarihini öğrenmedim normal doğum yaptım iki tane kendileri belirledi günlerini yani
berensumeyye23 Gokturkmom_ çok teşekkür ederim ☺️ benimde ilk gebeliğim ben normal doğum istiyorum ama tabi acil sezeryan durumları olursa mecburen o şekilde olacak .
Gokturkmom_ berensumeyye23 Normal doğum ile ilgili deneyimim yok 🙃Umarım kolaylıkla sağlıkla kavuşursunuz💖💖