Deletedmom_787 Bsr41 haberdar et canım bende bat 1-2 ekim 26 sında yapsam mı diye düşünüyordum test yapınca buraya at Lütfen sonucu
rabiatr Bsr41 ay benim de bat 2 Ekim etiketleyerek yazar mısınız sonucu ben ayın 30 unda falan yapmayı düşünüyorum da ona göre belki erken yaparım
aysegulozak Bsr41 sonuc negatif geldi ama eve gelince 6 gun onceeye kdr olcen feerly mi ne oyle marka varya ondan yaptm kan testinden 5 saat sonra