1tosbikannesi hayırla sağlıkla kavuşun bebeğinize ama sanciniz var ise evde sancinizi geçirip 5 dk 1 düşene kdr bekleyip gitmeniz daha iyi olurdu . Kendi sanciniz varsa suni sanciyi kabul etmemenizi tavsiye ederim her sanciniz geldikçe squat çekin pilates topunda minik hareketler ile zıplayin sıcak dusa girin yanınızda kim varsa bel.masajlari yaparsa çok güzel olur rahatlarsiniz .