kizinaasikanne Gokturkmom_ Geldi iki gözümün çiçeği 2. Dönem 😁 şükür mide bulantılarım bitti ama rahim ağrısı var kızımda benim için her dönem 2. Trimesterdi bunda 1. De çok çektim ikinciye geldim geleli rahatladım çok şükür 🤲🏻
meinbaby_ aslihaneskin bende aynı geçen sene 9 haftalıkken kalbi durdu şimdi 7+5 teyim . Cuma günü randevum var korkuyorum aynı şeyleri yaşarım diye
akkoyun21 ilkmucizemmm ilkmucizemmm benim normalde gebeliklerimin ilk üç ayı bulantı istifra ile geçer şaşırtıcı ama bunda henüz yok şükürler olsun 🤲🏻
ilkmucizemmm akkoyun21 maşallah adınıza çok sevindim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim
Irem-61 13+5 im. 12 hafta çok çektim. 6 kilo verdim. Bu halime şükürler olsun. Hiç geçmeyecekmiş gibi ama geçiyor 😇
GmtpeeN Gokturkmom_ 3.trimester bir aksilik çıkmazsa son 48 gun kasiķlarim agriyo ya normalde bu aylarda acaba çantamı felan hep yaptım bugün
akkoyun21 akkoyun21 ilkmucizemmm normalde gebeliklerimde ilk üç ay bulantı istifra olur ama çok şükür bunda yaşamadım 🤲🏻
akkoyun21 Busraynr 5. haftada keseyi gördüm 6.haftada kalp atışını az da olsa duydum doktor geç döllenme olmuş dedi haftamı geriye aldı şuan 8 olmam gerekirken 7. haftadayım