akkoyun21 ilkmucizemmm ilkmucizemmm benim normalde gebeliklerimin ilk üç ayı bulantı istifra ile geçer şaşırtıcı ama bunda henüz yok şükürler olsun 🤲🏻
akkoyun21 akkoyun21 ilkmucizemmm normalde gebeliklerimde ilk üç ay bulantı istifra olur ama çok şükür bunda yaşamadım 🤲🏻
didemakkk suleferhat Merhaba bir şey sorabilir miyim ben de 13. Haftadayım ve sanki sol kasığımın hafif üstünde böyle öncesinde bir yere vurmuşum gibi bir ağrı var bu normal mi böyle bir ağrı yaşadınız mı hiç