Cimcime30 Kontrol yaptı 11.gun bugün sağ da 18 mm solda 14 mm oluşmuş çarşamba çağırdı çatlatma ıgnesı yapacak çok güzel tepki vermıs dedı Iyı büyümüş dedı öyle ıste bakalım
GozdeKB Cimcime30 çok sevindim canım acaba iki tane mi oluşacak catlaması yakındır 20 mm olunca catlıyor diyorlar sen iğneyi kullanıcak mısın bende solda hissediyorum bakalım hangi tarafta olusmus yumurta 😊
GozdeKB Cimcime30 suan çatlatma iğnesi pek bulunmuyormuş banada yazdı ama ben vurulmayacağım kızımda da kullanmadım eczacı bi tanıdığım var bende kullandım fakat çatlama olmadı dedi
Kivircikannee Cimcime30 Letu kullanmaya başlamadan önce doktor kontrole çağırdı mı peki kist var mı bakalım öyle başlayalım diye
GozdeKB Cimcime30 kullan bakalım inşallah sende işe yarar ayy bende çok merak ediyorum bi an önce doktora gitmek istiyorum 😅
emine717_ Cimcime30 canım sen her ihtimale karşı doktora gitmeyi bekleme evde de değerlendir bu günleri ne olur ne olmaz iğneden önce kendi catlarsa şansı kaybetmemiş olursun benim fikrim tabii
Cimcime30 GozdeKB hahahaj heyecan oluyor ıkı tane yazmış bır tane buldum neyse Esımle bakarım dıger bır tanesıne
Cimcime30 GozdeKB sımdı sekretere sordum çarşamba gıttıfımde planlıcakmıs cnm Bnde bır tane getırttım dıgerını sonra bakarım
Tgucee Ay çok heyecanlı bana da şimdi doğum kontrol hapı verdi yumurtlalıkları dinlendirmek için 21 günlük bitir gel yumurtlama yapıcam sana dedi sana da öncesinde böyle bi hap vermiş miydi
Cimcime30 @busrax_ Senın ıcın şu soruyu sordum hocam yumurtlama olurken ılla akıntı gelmelı mı hayır dedı
busrax_ Cimcime30 ayy canım benim çok teşekkür ederim tedavinin güzel cevap vermesine çok sevindim 💖💖💖 inanıyorum bu ay pozitif test gelecek senden
Cimcime30 Tgucee bır kutu bırıtedım gıttım adet olunca ıkıncıyı kullanalım dedı ben onvesınde. Histeroskopı ve lakoroskopı oldum ondan az daha Dınlensın dedı ama ben ıstemedım tedavı ıstıyorum dedım tedavıye basladık
Cimcime30 Tgucee sen tedavıyı ıstemezsen doktor ne derseno oluyor zararı olucak mı dedım yok dıyor Ozaman başlayalım dedım olumlu olumsuz başlansın dedım