hshshshs Benim kesem 5. Haftamda büzüşüktü, 6+5 te düzelmişti. hem bebek hem kalp atışı vardı. Bana hiç kürtaj denmedi, ya bekleyin ya da başka doktorlara da gidin. Böyle şeylerden mağdur olmak üzerdeyken sabredip bebeğinin kalbini duyan çok insan okudum bu forumda. Yine sizin vereceğiniz karar