Ebru0 benim de ilk gebeliğim 17. Haftadayım hissetmiyorum hissettiğimi sandığım kıpırtılar sanırım bağırsaklarım.. bazen pıt diye bir seyirme oluyor dışardan gözle görülür şekilde , yapay zekaya sordum o haftadan dışardan gözle görmek imkansız diyor 🫠