Ben daha günüm gelmemen testler yapmaya başlamıştım hep negatif en son 9 gün gecikme ile kan verdim negatif adet söktürücü yazdı doktor kullandım ve yine olmadım kist falan var belki diye geçen hafta tekrar doktora gittiğimde 20 gün gecikmem olmuştu direk kese görüldü sonra kan alındı 2584 tü değerim yani o kan gelmeden hep umudumuz varmış ❤️ belki benim gibi negatif görüp üzülenler olur diye bunu paylaşmak istedim bugün 6 haftalıgız kontrolümüz var 🥰