Gencbirannis bugün felan istirahat et canım güzelce , geçer inşallah kendini de yorma benim de aç kaldığım zamanlar oluyor iş yaptığım zamanlar oluyor sonra vicdan azabı çekiyorum inşallah geçer şu ağrılarımız da , benim sağ kasık ağrıdı dün bi de vajinanın üstünde batma oldu her zamankinden şiddetliydi korktum bi de dün ben kendimi felan yormamıştım ayakta da kalmadım post açayım diyordum senin postunu görünce yazmak istedim hemen