zynpdrsn Kızlar günaydın 20 haftalık hamileyim dün biraz gripli gibiydim bugünde uyandım koku alamıyorum tat alabiliyorum ama ateşim de yok çok şükür covid miyimdir diye çok korkuyorum bebeğime bir şey olurmu diye 😔
sara29 zynpdrsn Merhaba geçmiş olsun, bişey olmaz inşallah bol bol meyve ye. Bende 7 haftalığım grip geçirdim, tat koku kaybı da vardı ama düzeldi, meyve ve bol bol dinlenme..
kubrasiye zynpdrsn ben 38 haftalık hamileyim bende de aynı durum griptim geçti ama şu anda burun tıkanıklığı,tar,koku alamıyorum