Hisarcıkta yaşıyorum. Simav ve Balıkesir’de sürekli deprem oluyo. Öncelikle Rabbim beterinden korusun. Herkese çok geçmiş olsun. Uyuyamıyorum kızlar gürültü geldi mi korkuyorum. Geçen ilk hamilelik öğrendiğim haftalar 5-6 nokta salladı evde yalnızdık küçük görümcemle çok korktum. Dün gece gene oldu hissettik çok kötü pencereler gümbürdedi burda 4,2 olmuş . Bugünde olmuş gece oniki civarı. Allahtan hissetmedik ama korkuyorum. Rabbim korusun. Sizler nerelerde yaşıyorsunuz hissediyormusunuz.