Canann18
Merhaba arkadaslar 37 haftalik hamileyim.
36 haftamda doktora gittigimde suyum yeterliydi sarece bebek haftaya gore 1 hafta geriydi doktor onemli degil dedi 36+6 da tekrat doktora gittim bebekte her olcum birbirinfen farkli ve 3 4 haftalik gerilik gozuktu suyumun azaldigini soylediler.
Yatis verdiler tekrar kontrol ettiler bebege giden kan akisi normal dedi hareketleri var sadece suyun azalmis ve bi gelusim geriligi goxukuyor dedi tatmin edici bir aciklama yapmadilar ve yatmadan taburcu ettiler. Bebegimun kilosu 34 haftamda 2332 dediler bu olcumde bi doktor 2500dedi biri 2700dediustelik kilo alsin diye cok saglikli besleniyorum kime inancagimu bilmiyorum benim gibi haftasi birden fazlaca gerileme ve suyu azalan anneler dogumunzdan sonra problem yasadiniz mi lutfen yardimci olun