hilal858_ Mamoste12 Benim kız tam 40 haftayı doldudu.oğlum 20 gün erken geldi (sezeryan günü almıştım bide ne güzel ama normal doğumla gelmek istedi) 3.gebeyim bakalım bu ne zaman gelmek isteyecek
Annekuzusu123 Mamoste12 benim ilk oğlum 41 hafta doğdu 🤷🏻♀️şimdi ikinci planlı sezeryan ama oğlum inşallah bekler diyorum ağrılarım baskı arttı çünkü son 7 günümüz 37+4
ylnydgd Hepsi hurafe ya arkadaşımın kızı da oğlu da 38. Hafta gelmişti. Nst ye gel yarın demişti doktor oğlunda o sabah suyu gelmişti. Bir arkadaşımın kızı da 41+2 de geldi artık gelmeyecek sanmıştık 😂