Burcu81- 2 yaş civarı düzene giriyor , tabi her bebek aynı değil ama genel konuşayım, çünkü 4. ay atağında uyku gerilemesi sık görülüyor her atak döneminde ayri uyku gerilemesi yaşanıyor, bir de emzir gazını çıkar vs derken tekrar emme saati geliyor 2 aya kadar böyle sürüyor sonra da atağı falan başlıyor,ne zaman emzirme bitiyor o zaman kesintisiz uyku başlıyor