123yenianneee şöyle kızımda suyum geldi mecbur doğum kanalına girmedi sezeryan oldum şimdide sezeryan olcam mecbur 2 gebeliğim var hiç normal doğum taraftarı değilim şahsen kızım kiloluydu zaten çatım dardı 4 kilo üstü bi bebek doğurdum bu yeni gebeliğimde doktorum normal doğurmak istersen dedi hatta zeynep kamile yönlendirdi ben risk almak istemem dedi 3 yıl oldu doğum yapalı yani ben çok memenunım doktorum ısrarcı değildi ve kızımdan dolayıda çok memnun kaldım ilgilenme konusunda