Zge12 yarın da gideceğim kan sonuçların çıkmış ve idrar perşembe günü vermiştim yarın ona bakar ve bilmiyorum ne diyeceğini doktorun ama genatik test sonuçlarında bekliyorum daha yani anlatacağın riskim var ve o kadar tedirgin oluyorum ki zaten 3 ay önce düşük yaptım bu sefer de ayy gerçekten düşününce bile daralıyorum umarım bir hafta sonra genatik sonuçlarda çıksımda içim rahat olsa