beyazorkide_ Önerdiğiniz ve memnun kaldığınız elektrikli göğüs pompası var mı hanımlar ben hiç kullanmadım 2.gebeliğim ilkinde Manuel kullandım çok işe yaramadı sizden dönüş bekliyorum doğuma 1 ayım kaldı karar veremedim
Busradoga beyazorkide_ ilk hamilrliğimde mamajoo almıştım memnundum ama elle tutmak beklemem vs zor sıkıcı o yüzden bu sefer lansinoh ellet serbest aldım
Bimiyendis PapatiA evet her iki markanında hem elektirlli hem manuel modeli var ama ben ikisinde de elektirikliyi kullandım
Blueeberryy Babaneo eller serbert memnundum lansihol elektrik li kullandim bide surekli priz basinda olmak lazım sevemedim
Sonic Weebaby cok memnundum oglum buyuyene kadar kullandım cekmecede dururken bozulmus 7bın cıvarı su an fıyatı tekrar almycam 4 yıl once 500 tl gibi bı fıyata almıstım. mochi eller serbest almayı dusunuyorum sımdı
merakliblog beyazorkide_ acura diye bi marka aşdım eller serbest model baya uygun yorumları güzeldi. İlkinde philips vardı süperdi ama prize bağlı yaşıyordum
beyazorkide_ sevgidolubiranne dün alacaktım kararsız kaldım iyi diyende var kötü hiç işe yaramadı diyende kafam karıştı
Loveis sevgidolubiranne ne zamandır kullanıyorsun peki? Bende indirimde diye aldim ama aklim hala eller serbestte kaldi.
Altin23 sevgidolubiranne ben de BabyMom Tekli Elektrikli Süt Pompası aldım İndirimdeydi. Henüz kullanmadım doğum yapmadım ama memnun musun
sevgidolubiranne beyazorkide_ Kuzum ben aldım bizzat hatta şimdi indirimde , 500 tl tekli ama iş görür . Çekim gücü falan gayet iyi memnun kaldım çevremde kullananlar vardı ondan tereddüt etmeden aldım
beyazorkide_ sevgidolubiranne aynen bende indirimli iken alıyım dedim kasada bir anne ben aldım hiç memnun kalmadım deyince bıraktım