Visneli1so-s Kizlar 15 gün sürdü ve şuanda normal akıntı gibi akıntım var bu kadar erken bitmesi normalmidir 😅
Mavideniz26 Visneli1so-s sezeryanla çok kanama gelmiyorki ilk bir hafta gelen geliyor sonrası leke şeklinde işte
Busradoga Visneli1so-s normal evet bende sezaryen sonrası çok fazla kan bekliyorfum ama resmen regl gibi oldu ve 40 gün sürüyor sanıyordum alakası yok 15 20 günde bitti son günler zatrn resmen az az geldi damla gibi😂