Hmyr_ygt Doktor 2 saat yürü açılman olması için dedi yürüyünce de kalçam ağrıyor 😩 açılma için başka neler yapılabilir ?
SevgibiR Hmyr_ygt ben bugün büyük pazara gittim üç saat gezdim 😂 hergun yuruyemem yoruldum yarın hep yatarim hurma da aldım pazardan
Melis1661 Hmyr_ygt 2 saat nasıl yürücez ya ben 20 dk zor yürüyorum merdiven inip çıkıyorum 7 kat bir de tezgahın kenarından tutunup oturup kalkıyorum
Zeytinusss Hmyr_ygt Hmyr_ygt arkadaşlar bende 20.haftadayım bana da kilodan dolayı yürüyüş yap diyorlar ama 1 saat yürüyorum belim ağrıyor 😒 normalde kaçıncı haftada düzenli başladınız ve ne kadar yürüyorsunuz acaba
Hmyr_ygt Haribo42 keşke öyle bir imkanım olsa 😆 kocam çok dedi eve küvet yaptıralım diye ben kim temizleyecek omu diye yaptırmadım onu doktorlar genelde öneriyor
Hmyr_ygt SevgibiR ay aynen canım bende Pazar’a gittim kaç tur turladım bilmiyorum markete yürüyüp gidecem dedim baktım yoruldum arabayla gittim iki adımlık yere 🤣 kocam doktor yürü dedi sen arabayla gidiyorsun diye kızıyor
Hmyr_ygt Melis1661 aynen canım 2 saat çok fazla valla sen 7 kat iyi çıkıyorsun ben 1 katta oturuyorum çıkmak inmek zoruma gidiyor çöpü bile kocaya döktürüyorum 😂
Hmyr_ygt SevgibiR yok canım işte sancım fazla açılmam yok 😆 bu sancıya açılma olmalıydı dedi açılma olması için yürüyüş verdi