Annesii66 İlk kızımın kıyafetleri duruyordu en çok alt varmış bu gün ayırdım yenidoğanları ayına göre olan bütün kıyafetleri duruyor ama ilk kızım temmuzda doğdu yaz bebeği ikinci bebeğim kış bebeği olacak başka neler almalıyım ki
ipekmom_ Annesii66 yenidoğan olarak fazla alma canım zaten hızlı büyüyorlar ilk başta, 0-3ay çoğunlukla almak daha iyii
Annesii66 ipekmom_ aynen doğru söylüyorsun canım diğer kızımda aynı hayatı yapmışım çoğunu giyinmeden büyüdü 🤦🏻♀️