Yazıp yazmama konusunda çok arada kaldım fakat benimle aynı durumu yaşayan birileri varsa onlarada umut olsun diye yaziyorum. 26 Ağustos salı günü Ankara’daki doktoruma son kontrole ve memlekete gitmek için uçak raporu çıkarmaya gittim. Hiçbir problem olmadığını uçağa binmemde bir sakınca olmadığını söyledi ve raporu verdi. 27 Ağustos Çarşamba uçağa bindim ve memleketime geldim. 28 Ağustos Perşembe(35. hafta) doğum yapacağım doktora sabah erkenden randevu almıştım. Olacaklardan habersiz sabah hazırlandık ablamla hastaneye gittik. Doktor ultrasonda baktı ve bebeğimin doğum pozisyonuna geldiğini artık doğum için belirti beklememi soyledi ve bı nst görelim sonra gidebilirsin dedi. Nstye bağladılar ama nst hep alarm veriyor sürekli ötüyor. Birşeylerin ters gittiğini anladım ama ciddiye almadım. Doktorun yanına gitmemi soylediler 5 dakika nstde durmadım çünkü bebeğimin kalp atışı 200den 60a düşüyordu. Doktorum hemen acile git serum bağlasınlar daha sonra kan idrar ver tekrar nstye bağlan gel dedi. Hepsini yaptıktan sonra nst yine aynı şekilde ötmeye başladı 5 dk duramadim söktüler nstyi beni doktoruma gönderdiler. Doktorum bebeğimin kalp atışlarının düzensiz olduğunu karnimda strese girdiğini söyledi. Hemen yatış yapmam gerektiğini 2 doz ciğer geliştirici yapılması gerektiğini söyledi. Sabaha kadar 10 tane 1000lik serum 3 saatte bir nst 12 saat arayla ciğer geliştirici yapıldı ama hiçbir nst farklı sonuç vermedi hepsinde bebeğimin kalp atışları kötüydü ve hemşireler korkmaya başladı. 29 Ağustos cuma saat 9.00 doktorum odaya geldi ve durumun kötü olduğunu saat 10da acil sezeryana alinmam gerektiğini söyledi. Beni bir korku sardı hem sezeryan korkusu en çokta bebeğimi kaybetme korkusu.. 10.18 bebeğim doğdu ama mordu heryeri hemen yenidoğana çıkardılar ve ciğerleri gelişmediği için entube ettiler. 11 gün entubede 5 gün oksijen desteği ve 3 gün nefes düzene girmesini bekledikten sonra 19 günlük zorlu mücadeleyi çok şükür atlattık. 15 Eylül salı günü yavrumu alıp eve geldik. Çok zordu anlatmaya kelimeler yetmez. Hortumların arasında cihaz sayesinde nefes alması hala gözümün önünde… Ama kokusu varya şükür sebebi zorlu günler geçiyor çok şükür. Rabbim kimseye yaşatmasın. Rabbim o günleri aratmasın. Rabbim oradaki bebeklere şifa annelerine dayanma gücü versin inşallah..